torsdag

jahapp kände att de var dags med lite uppdatering. Vart och solat idag med Marika, sen har jag inte gjort så mycket mer.. lagat mat osv, har tappat motivationen till att träna så har blivit en lugn vecka men på söndag blir de stenhårt igen.. var in till örebro i måndags och sa hejdå till min vän Agnes som åker iväg i hela två månader, riktigt roligt för henne men inte för mig för hon missar min födelsedag! Får hoppas tiden går snabbt! Annars har jag inte gjort så mycket den här veckan, solat några gånger självklart träffat Marika varje dag och hängt lite. Ganska chill vecka, har haft världens skavsår efter min långpromenad förra veckan så har inte kunna gått så mycket. Jag marika erika var ute i fredags med och fan va roligt de var! Dansa hela kvällen.. på söndag fyller min Angelica 19 år så vi ska fira henne imorgon så de ska bli skoj! Dricka lite och slappna av lite. Låter som en bra fredag. Nu äre dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0