Good!

Kan för första gången på länge säga att jag mår bra! Efter flytten har jag blivit en helt annan människa, visst jag har trubbel med vikt osv fortfarande men de tar inte över mitt liv som de gjort innan. De finns stunder som jag faktiskt njuter av att leva, att finnas. Jag kommer knappt ihåg sist jag kände så men ett antal år sen vad de. Jag kämpar vidare med mitt liv, har haft en lat vecka men imorgon kör jag igång med träning igen. Har haft en bra helg, var ute i fredags och lördagen spendera jag med ännu en vän som har kommit tillbaka in i mitt liv igen. Idag har jag sovit allt för länge, gjort allt för lite och är uppe allt för sent men de är söndag så vem fan bryr sig helt enkelt. Men var faktiskt och firade Angelica och de är så härligt att få träffa alla som man inte träffat på länge och bara va. De gjorde utgången i fredags lite extra roligare med. Imorgon ska jag göra lite ärenden och tjata på Kim så hon kommer och hälsar på mig i veckan. Dags att sova! Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0