If you ask me how I'm doin I would say I'm doin just fine I would lie and say that you're not on my mind

Har som sagt haft världens underbaraste helg och att komma tillbaka till den här lilla hålan är förbannat surt. Under den här helgen har jag inte tänkt på allt utan bara haft de så jävla bra helt enkelt. De finns inte mycket kvar i den här hålan längre.. Jag har aldrig vart den personen som har kunnat stänga av mina känslor, men nu har jag insett att jag har gjort de och ärligt tycker jag de är läskigt. Jag har förlorat något så viktigt i mitt liv och jag orkar inte ta smärtan, jag orkar inte må dåligt så jag stänger av. Jag ser ingen annan väg just nu än att stänga av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0