giving up doesn't always mean you are weak, sometimes it means that you are strong enough to let go.

Kan inte fortsätta göra såhär mot mig själv. Måste gå vidare med mitt liv och för att kunna göra de måste jag släppa vissa saker. Är så trött på den här magkänslan som jag har i kroppen, den försvinner aldrig. Den tar över hela mig, har fan fått magkatarr på grund av den äckliga känslan som jag har i magen. Hur svårt kan de vara att gå vidare? Tydligen jätte, speciellt när andra änden håller kvar i en och vägrar släppa.. Hur kan en del människor behandla folk som dom gör? jag själv har vart en jävligt dålig människa och jag kan inte svara på de endå? De är som man spottar på människan, så jävla förnedrande hur kan man göra så mot någon som man säger att man bryr sig om.. Fyfan vilken krävande vän jag är just nu känner jag och jag skäms fan för de.. Känns som att när som helst lämnar dom mig bara för att jag är så jävla svag och låter något sånt här ta över mitt liv.. Hur fan stänger jag av? Hur får jag den här känslan i magen att försvinna? Imorgon börjar jag jobba heltid och jag tror de kommer vara lite av en räddning.. Och självklart mina underbara vänner som verkligen finns där och står ut med mitt snack hela tiden! De är så underbart att se hur människor kan vara goda, hur de kan ställa upp för mig som de gör! Den känslan att veta att jag har dom är underbar.. I allt de jobbiga händer de så mycket positivt oxå! Har som sagt fått ett heltidsjobb, har fått tillbaka kontakten med Göran och med de här jobbet kan jag spara pengar så alla mina drömmar slår igenom! Så man får försöka tänka positivt, jag måste försöka tänka positivt! Längtar tills jag börjar jobbet och få träffa alla mina underbara arbetskamrater! Dags att börja göra sig iordning. De känns bra att få skriva av sig lite och jag kommer nog fortsätta med de.. De kanske lastar av mina vänner lite genom att jag skriver haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0