trött och sjuk

Dagen efter jag kom igång med min träning gissa vad som hände, jooooo jag blev sjuk. Känns ganska förjävligt när jag väl kommer igång så nu känns de som att jag är fast och tiden går.. Vill bara bli frisk så jag kan börja träna och göra något åt de här flääsket! Dagarna rullar förbi och som de ser ut just nu blir de en hemma helg, igen. Är riktigt sugen på att dra ut så vi får hålla tummarna så jag blir frisk, annars hoppas jag att Anna-Karin och Patrik kommer hit så ska vi ha en riktig myskväll. Va ju hos mina systrar i helgen och jösses vad jag saknar dem nu plus att min pappa ringde mig idag, eller om de var igår och börja babbla om sista minuten resor.. Att han alltid ska hålla på och retas för den här kylan är ju inte speciellt rolig. Men men klockan rinner iväg så ska försöka sova, förut skrev jag ett långt inlägg om att jag skulle ta bloggen till hjälp med maten osv, men de går så pass bra att jag inte behöver de. Jag har liksom bestämt mig nu så men kan ladda upp några bilder imorgon så ni får en glimt av hur jag äter. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0