livrädd

ligger här i sängen, klockan närmar sig tre. Är så sjukt rädd, vad är jag rädd för? allt, jag inbillar mig att de ska komma en psykopat när som helst. Den där lilla glipan som man ser ut mot hallen är bläcksvart och jag får panik! Min mamma ligger där nere, jag är inte ensam men de hjälper inte. Här om natten fick jag knappt någon sömn för jag låg och kollade ut mot hallen varannan sekund. Man hör regner droppar vilket gör de värre, jag tänker att de är någon som sittar och tittar in i mitt fönster och då bor jag på övervåningen!! De här är sjukt, känner rädslan i hela kroppen blir nästan förlamad i kroppen av de. Tycker jag hör saker hela tiden, kanske dags att söka hjälp för min del. Såhär kan man inte leva men fan hur mycket psyk finns de inte där ute, hur många sjuka människor som gör så sjuka grejer! inte konstigt att man är rädd. Är oxå rädd för supernatural things "kommer inte på svenska ordet! vilket inte finns därför heter de supernatural!! Kommer ha fullt upp hela dagen imorgon, jag behöver fan min sömn! Ser ut som att allt är flyttat och klart tills lördag, får hoppas att min rädsla försvinner där för de finns ingen övervånings plus att vi bor på andra våningen. Vilken mördare går upp för trappen när den kan ta första bästa dörren liksom.. Kommer på mig själv medans jag skriver de här, vilket jävla tänkande jag har! Tror jag går ner och lägger mig hos mamma om jag hittar modet att gå ner vill säga. Hoppas ni inte är lika rädda som mig iaf, men kolla en extra gång om ni låst dörren för fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0