Cold

Är helt slut efter kvällens boxning pass och fryser jätte mycket så sitter och myser i min morgonrock. Ska försöka lägga mig i tid ikväll, men har laddat hem årets grammy awards så ska titta lite på de först. Har världens träningsvärk idag från gårdagens pass så de var tufft idag, som jag känner nu kommer jag inte kunna röra på mig imorgon haha. Förhoppningsvis blir de mys med mina vänner imorgon eftersom de är alla hjärtans dag, annars blir de träning och umgås med min älskade mamma. Vi kan behöva lite tid tillsammans.. Även om vi bor och är runt varann 24/7 så umgås man inte på de sättet så de behövs! Och ofc tussen ulrik spelas ur mina högtalare konstant. Han är såååååå söööööt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0