The worst battle you have to fight is between what you know and what you feel.

Är så trött på att komma i andra hand, just nu känns de som att jag alltid kommer i andra hand även om jag sätter folk i första hand. Men de är väll bara att acceptera att man alltid kommer vara ett andra hands val.. Idag är min första jobbdag som heltidare, ska strax borsta tänderna och bege mig till bussen. Mamma berätta att hon inte ska sova hemma inatt så kommer vara helt själv, vilket självklart är skönt men kanske de sista jag vill vara just nu.. Jag tog ett steg framåt igår, och får de bevisat att ingen tar mig seriöst så tog steget tillbaka igen.. Så har de vart nu några veckor, jag tar mig fram men någon drar mig tillbaka och vägrar släppa taget! 14 dagar kvar tills jag kommer till friheten. Tills jag åker till min otroligt älskade vän och jag kommer stanna där nästan en hel vecka. De är så jäkla härligt!! Nästan 10 år har hon vart en av mina närmaste vänner, Angelica <3 Och i helgen ska jag försöka hälsa på Göran en sväng, så de finns positiva saker som händer oxå. Jag måste fortsätta påminna mig själv om dom annars går jag under..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0