i feel good

Ååååh tänk va långt jag har kommit på den här lilla tiden! Har släppt mina gamla demoner och gått vidare. Helt underbart, inget av de gamla tar min tid eller energi! Jag mår helt ok i dagsläget och jag älskar att få skriva de! Visst finns de vissa saker som irriterar mig, när man får höra skitsnack om att man har gjort något man igentligen inte har.. Men sånt är livet verkar de som, människor som är så äckligt omogna! Hade de helt underbart hos Angelica, va så skönt att vara ledig och umgås med min gamla vän.. Noramarken vart så sjukt lyckad, hade så jäkla kul och så roligt har jag inte haft på länge! Det enda som kan ändras på är att jag saknar mina tjejer så otroligt mycket! men de ska de bli ändringar på! Jobbet rullar på, jag får nya möjligheter vilket är roligt! Trivs otroligt bra. Pusspåde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0