boring

läste lite inlägg som jag skrivit senaste tiden och herregud. Ska göra den här bloggen till den positiva som den var! Nu får de vara slut på alla tråkiga inlägg tror inte de är så roligt för er att höra precis, men ibland behöver man bara skriva av sig även om de är med få ord. Det här ska inte bli något ledsamt inlägg men jag har lite tankar. What doesnt kill you makes you stronger brukar folk säga och frågan är om de är sant? Om jag tänker efter så känner jag mig bara svagare och med de menar jag för att jag har svårt att lita på folk,ännu svårare att släppa in folk och om de händer något som gör mig ledsen hamnar jag på botten. Med tiden kanske de stämmer? Får hoppas på det! Livet rullar på, spendera hela helgen tillsammans med mina härliga vänner! Och i helgen fyller vår pingla Elinor hela 20 år så de kommer firas ordentligt! Nu ska jag strax lägga mig och glo på tv en sväng sedan sova!


hemsk bild men den är från i somras vilket får mig att sakna sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0