söndag

Hallå, dålig uppdatering på senaste tiden men de har vart väldigt mycket. Vi hade modevisningen igår och de gick super bra! :) Var jätte roligt att allt blev såå lyckat, de kom hur mycket folk som helst och tack alla butiker och modeller som hjälpte oss till en sån succé! Veckan har vart lugn, har sovit hos min bästa vän två nätter i rad och vi har haft riktigt mys även om vi somna lite tidigt ;) Vi var på bio i torsdags och såg Fast five. Kan säga att de var den bästa filmen jag sett i hela mitt liv! Rekomenderar den starkt, och det är till alla men måste inte vara ett bilfan för att se den. Filmen består av så mycket mer :) Hur skönt som helst att få umgås med Hannah iaf, blir inte så ofta nu för skolan tar all min tid och jobbet hennes.. Ändring till sommarn! Har beställt en studentklänningen nu och vi får hålla tummarna att den kommer sitta bra! Den är otroligt fin och om den passar kanske ni kan få en lite titt ;) Ska forsätta kvällen med plugg en stund, sedan sätta på en film och bara ta de lugnt. Dagarna bara rinner iväg och imorgon börjar en ny vecka.. igen..

Tog tyvär inga bilder från modevisningen dum som jag är, men tror att några andra gjorde så får hoppas på att de skickar lite så får ni se :)


jag och kimsan på pink.. längtar tills hon kommer tillbaka till Sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0