closee

Nu är studenten såå nära! Vart tar tiden vägen? Och jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit, men de sista uppgifterna är snart inlämnade och då kommer mer tid finnas till! Livet rullar på, haft en myskompis hos mig här förra veckan i två nätter, min vän Kim. Vi har äntligen hittat bra allergitabletter! Vi kolla på lite skräckfilm och myste och jag har kommit fram till att skräckfilm är inte min grej.. Usch, sedan resten av helgen umgicks jag för det mesta med Angelica och plugget! Blir ett kort inlägg nu för jag lär gå och lägga mig. Imorgon har vi en hel coach dag som är en bra möjlighet att bli klar med allt och sedan börja fira studenten!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0