nerverna tar över

timmarna rinner iväg och nerverna håller på att ta över mig helt. Åker strax in till örebro och stannar hos kim tills vi åker.. Jag är inte van att resa och jag kan inte fatta att tiden har gått så snabbt. Jag kommer ihåg när vi gick i ettan och prata om att vi skulle få åka på en resa.. Den här resan "säger" till mig att studenten är riktigt nära och jag börjar få riktig panik över det. Vad ska jag göra efter, hur kommer mitt liv se ut? Det är nu livet börjar och de är nu man formar sitt liv. Blir lite deprimerad av alla dessa tankar och det vill jag verkligen inte gå runt och vara sista veckorna med min klass..
Jag tittar tillbaka på den tiden jag haft på Tbs och är riktigt tacksam över allt. Jag kunde inte ha valt en bättre skola eller fått en bättre klass, har fått vänner som jag vet att jag kommer ha livet ut.

Nej nu måste jag sluta upp med massa depp skit, om några timmar är jag på väg till milano!! underbart!
Datorn och kameran kommer vara med så kommer uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0