Make up

Försöker ju få en helt ny sommar garderob, vill känna mig fräsh i sommar. Men något jag oxå skulle vilja slänga allt och bara köpa in nytt fräsht är smink, är så trött på mitt gamla smink nu. Skulle vara roligt att ha smink i lite olika fina färger och då menar jag speciellt läppstift och nagelack. Har lite svårt för att ha för starka ögonskuggor, men naglarna kan vara riktigt roligt att variera sig med och testa på nya färger! När min lön kommer så är jag helt säker att den kommer gå åt till nytt smink.
Såg att Isadora har fått in lite nytt och tyckte de här "temat" var väldigt snyggt.

Till sommaren när man är brun kan de vara snyggt att använda sig av lite av dessa färger kanske till en party kväll



En dag på stranden kan de vara snyggt att använda sig av lite lekfullare färger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0