korta inlägg hit och dit

Vet att de är tråkigt med massa kort inlägg men de har vart lite stressigt.
Måste tacka alla för den otroligt bra kvällen igår.
Jag trodde aldrig att man skulle kunna lämna sin väldigt onyktra vän helt ensam och fan inte höra av sig.
Kvällen började med förfest hos Hannah & Coffe och sen drog vi vidare till strömpis, de var väldigt snurrigt där inne jag vissa av de jag var med träffa jag knappt. Men absolut en väldigt rolig kväll!
Idag blir de myspys på hög nivå, mår inte så bra från igår så ska bara ta de lugnt.
Ska sticka till affären nu och köpa lite cola, mums. Tror kim tog några bilder med sin kamera igår så kanske kan lägga upp dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0