earth hour

Just nu pågår de så kallade earth hour och jag har släkt så mycket som jag vågar iaf. Har blivit lite mörkrädd under mina äldre dar vilket är lite pinsamt men så är det. Är helt själv just nu med, min mamma är i örebro och tittar på någon komiker.. Men som tur är har jag Torsten som ligger och snarkar här vid mig! Plugg idag med, tjejerna ska ut och jag vill verkligen med men måste verkligen plugga :/ Fick ett samtal häromdagen att min balklänning har kommit, det gick väldigt snabbt.. Snabbare än jag trodde så nu måste jag fixa skor osv snabbt. Usch tiden går så fort, och ångesten blir bara större och större.. Ska fortsätta plugga lite nu, ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0