Clothes

Igår fick jag hem lite kläder från hm som jag faktiskt tänkte visa i ett annat inlägg! Lite sommarkläder och en bra start till en ny sommar garderob! Tänkte bara skriva ett kort inlägg, är ledig idag och skulle åkt och tränat men försov mig lite. Men men dagen består av plugg och jobb.

Det pirrar i magen redan, nu är det bara några dagar kvar tills vi åker till Milano! Helt otroligt vad tiden går snabbt och imorgon släpps biljetterna till balen.. Studenten närmar sig riktigt snabbt och jag börjar helt ärligt få lite ångest över det haha. Gå in i vuxenlivet är lite läskigt, skolan har vart en trygghet. Det bästa med hela studenten är att jag kommer få fira den tillsammans med mina bästa vänner och är riktigt tacksam att jag har dom!
Ne nu ska jag ta bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0