20.20

Börja dagen med skolan klockan åtta på morgonen vilket är väldigt tufft när man är van att börja senare. Begav mig senare till gymmet med lite flummiga Agnes ;) Vad ska man säga, man kan tydligen ha roligt när man tränar oxå. Kom hem efter fem duscha, åt lite och så har min dag sett ut. Ska väll försöka plugga men det verkar inte just nu som att jag orkar. Är jätte trött så slår nog på en film och somnar till den snart! Jag kan ju säga redan nu att mina närmaste veckorna kommer innehålla plugg och mera plugg. Projektarbetet ska strax vara inne och massa andra uppgifter, nu finns de ingen tid att hamna efter. Har riktig noja över studenten och hur mitt liv kommer se ut efter? Skolan har verkligen vart en trygghet.
Jag älskar födelsedagar, jul osv så är riiiktigt glad att det snart är min födelsedag! Det närmar sig riktigt snabbt och jag tyckte att de var nyss jag fyllde 18?
Nu sitter jag och babblar om massa olika saker, men de är lite tankar jag har som kan vara skönt att skriva av sig om. Ska göra lite övningar nu som jag hoppas agnes oxå gör och sen sova! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0