08.37

Nu sitter jag här i sängen och ska dricka min frukost, har haft en rikigt bra helg och kommer skriva om den i ett annat inlägg. Idag har jag en lång skoldag, går ända till klockan 5 och då ska jag träna. Kommer inte komma hem förens runt 8 och då måste jag plugga till ett prov som vi tydligen har på tisdag.. Har verkligen noll koll och de kanske beror lite på att jag är så spänd eftersom vi åker till milano om nästan exakt en vecka!! Helt otroligt, kan säga att jag kommer äta tills jag spricker! Italiensk mat är så otroligt gott! Den här veckan är fylld med plugg och träning och det kanske inte är så roligt att läsa om men ska försöka uppdatera mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0