tonight

Hela helgen har bestått av jobb och mera jobb.. Nu ikväll ska jag åka in till örebro och träffa Kim! Har en liten överraskning till henne, en sen födelsedag present. Ska bli grymt kul och skönt att komma ifrån nora, vi får se hur länge jag stannar.. Kanske inte pallar åka tillbaka till den här skithålan med alla pissiga människor förutom mina underbara vänner såklart!
Idag tog jordgubbarna slut så det är ganska skönt.. Inte de roligaste jobbet men de ger pengar. Nu är tiden för att få sina drömmar sanna så vi får se vart livet tar mig och vart jag hamnar här i världen! Om de blir som jag hoppas ser jag verkligen fram emot framtiden.

Nu ska jag göra mig klar, det kommer säkert komma en video imorgon från ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0