Alanya

Alanya har vart helt underbart! Har haft såå jävla roligt tillsammans med tjejerna och jag vill bara tillbaka!! Träffat så mycket skönt folk där nere som jag hoppas att jag kommer träffa igen! Dagarna spendera vi på stranden, drack goda drinkar och bara njöt av livet. Kvällarna spenderades ute på alla krogar i Alanya och jag hade kul varenda kväll! Har massor som jag skulle kunna berätta i detalj men var fan har tid med det? Veckan var grym och de känns inge bra alls att vara tillbaka i Sverige..

Speciellt inte när man kommer hem till ett jävla helvete rent ut sagt. Vad fan är de som händer? Pricken över i är att jag blivit sjuk oxå men börjar känna mig bättre så imorgon blir de jobb. Jag hoppas på en bra helg och ser fram emot tooorsdag kimpaan ;) Kommer komma en bild bomb sen från Alanya när jag fått alla bilderna!


vi och lite sköna tyskish people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0