You can let your smile change people, but don't let people change your smile

Vaknar upp och solen skiner! Vilket härligt väder de är idag, skulle vara härligt med en promenad men tror jag skippar det idag. Måste bli riktigt frisk och jag har fuskat och gått ut och gått endå så är fortfarande jätte förkyld. Nu börjar de bli riktigt kallt ute men får hoppas att de inte blir lika kallt som förra året. Var på lite födelsedags kalas för min vän Robert som fyllde hela 23 år igår och de var väldigt trevligt. Imorgon åker Agnes utomlands i flera veckor, hon kommer vara jätte saknad.. Är väldigt avundsjuk, jag skulle oxå vilja åka utomlands nu i kylan men den här vintern kommer inte vara förevigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0