We must hurt in order to grow, fail in order to know, & lose in order to gain. Because some lessons in life, are best learned through pain.

Har haft några riktig dåliga dagar, tänkt mycket och kommit fram till vissa saker med. Men idag har jag en riktigt bra dag, idag är en av de få dagar varje år som jag får baka nästa hur mycket jag vill! Jag älskar att baka så idag och på fredag kommer jag ha två bakdagar. Ska göra lite roliga saker som tryffel, choklad kola, Chokladmuffins med marräng, Saffransbullar och en choklad cheesecake. Mycket choklad haha, kan säga att jag fick köpa många blockchoklader när jag var till affären! Tiden rullar iväg så ska slänga i mig lite mat sen sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0