Sometimes it's hard to follow your heart

Har haft en mysig kväll med mina katter faktiskt haha. låter skit löjligt men dom är ju så mysiga! Har kollat på idol och mumsat i mig massa gott. Tyvärr så tycker jag att fel person vann.. Väldigt fel person faktiskt, har mycket agg mot den där Amanda.. Hette hon så? Tänkte slå på en film nu som heter One day tror jag men jag vet inte jag ska kolla på den eller fortsätta kolla på förhäxad. Vilka svåra val jag har va! Vart ingen promenix idag, vaknade upp och de snöa som bara den men eftersom de är plus grader så är de massor av slask nu och jag hatar de!! De finns inte mycket positivt med vintern de är en sak som är säker. Imorgon åker jag in till örebro, ska ha en myssis kväll med kimpo. Hon jobbar mycket och jag har inte pengar till något annat så de passar oss perfekt faktiskt! Oh just ja, min älskade vän Agnes sitter på planet nu till Thai och jag är lite orolig men de är nog ingen fara.. Hela 5 veckor ska hon vara borta så jag kommer sakna henne väldigt mycket kan jag säga. Shet har funderat på hur mitt liv skulle se ut om jag inte träffade mina örebro tjejer när jag började ettan på TBS. Skulle säkert vara en insatt nora bo som gick på hemma fester varje helg. uschusch då kan ni förstå hur tacksam jag är över mina vänner jag har idag. Inte bara för de utan för att de finns inga bättre vänner, de ställer verkligen upp för en och sånna hittar man inte överallt. De finns där för mig även om jag inte alltid förtjänar de så därför kommer jag alltid finnas för dom. Har tyvärr ingen bild på oss alla så därför lägger jag in lite olika bilder från olika tillfällen. Minnen.





















Jag har så många bilder, men för nu får de räcka.
I love all my girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0