Never love someone so much that there isn’t anymore room for you to love yourself.

Har haft en liten paus, ni kanske undrat varför jag satt lösen och har känt att de jag skrivit har vart för privat så behövde lite tid att skriva de jag verkligen känner. Men nu är bloggen tillbaka! Har precis duschat, ska börja packa och sedan åker jag hem till Kim och sover där. Vi kommer ta bussen som går klockan 8 imorgon, så tidigt har jag inte gått upp sen i somras tror jag. Negativa med att vara arbetslös. Just nu längtar jag bara tills den här helgen är över, för då börjar mitt nya liv på riktigt. Under den här hösten har ätandet och vikten runnit iväg som bara den så nu har jag inget val utan måste börja äta bättre. Vill ju fan må bra med mig själv, orkar inte vara osäker mer. Men tills dess tänker jag njuta av att vara i stockholm, av att umgås med min älskade bror som alltid får en att va glad och de bästa är att min kim följer med! Förhoppnignsvis försvinner mina vikt tankar kanske för stunden i alla fall vilket jag verkligen behöver. De tär verkligen på en att tänka på sin kropp hela tiden, och då menar jag hela tiden. Jag börjar till och med få svårt att va bland folk, vill bara sitta inne och gömma mig. Men som sagt den här helgen kommer jag dränka mina tankar i alkohol annars kommer Patrik nog tvinga i mig alkoholen!



haha jag och min rumpnisse på g till gbg 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0