makeover

Jag tycker min blogg behöver en makeover! Den är så lam, den ben bara är där de händer inget. Visst vill ha en enkel blogg utan header för de har jag tröttnat på men kanske lite typsnittbyte? Satt nyss och läste lite av mina inlägg och de är typsnittet får alla meningar att se grumliga ut. Ska se vad jag kan göra, är inte så duktig på alla koder som man måste hålla på med men lite kan jag. Funderar bara på hur jag kan hålla den enkel och stilren men något litet för att få en förändring. Är nästan helt säker på att de har mycket med typsnittet att göra! Och ändra lite färger kanske.. De blev en sen kväll igen som vanligt, men men. Ska upp i tid och gå ut på en promenad så lär lägga mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0