Friendship is the best thing that can make you survive when love can't.

Vaknade upp runt 11, åkte till arbetsförmedlingen på ett möte som gick helt ok. Gick en promenad och sen har jag bara tagit de lugnt. En kort beskrivning av min dag. Känner mig fortfarande krasslig men vill inte ligga inne längre så tog en promenad endå. Vill röra på mig hela tiden och den känslan har jag aldrig haft men downside är att jag istället vill ha mat hela tiden oxå. De är alltid antingen eller men men. Imorgon åker jag in till Örebro igen och får hoppas att turen är på min sida. Håll tummarna! Har lite funderingar igen eller vadå igen har funderingar hela tiden om situationen som jag är i. Vet inte vad jag ska göra, bara vara tyst eller säga något? Vilket är bäst, hur ska jag hantera allt de här? Saknaden? Som tur är har jag Kim på andra linjen som gör mig peppad för imorgon och håller mig lite sällskap i min ensamhet! Ska strax fortsätta kolla på en av mina favorit serier förhäxad, "charmed".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0