Fan

Jag åkte till Stockholm och bestämde mig ganska direkt för att åka hem. Jag valde alltså att skippa i att fira nyår i Stockholm med fest, alkohol osv allt jag vill att ett nyår ska bestå av. Men de valde jag bort, då kan ni ju gissa hur jag mår med mig själv. Några steg tog de efter jag gått av bussen för ångesten att komma, för att självförtroendet och självkänslan att nudda botten. Jag skulle ha stannat till endå på måndag men jag klara bara några timmar. Är de såhär man ska leva? Tänk hur mycket vikten kan påverka ens mående. De kan förstöra hela ens liv, de gör så man blir folkskygg. Jag är 19 och är folkskygg. Nu stänger jag in mig, hejdå världen.

Fick träffa min kära bror vilket var jätte härligt! Och självklart var de jätte skoj att Kim var med, synd att de blev som de blev dock. Annars var de en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0