Be strong now, because things will get better. It may be stormy now, but it can't rain forever

Åkte in till Örebro idag och gjorde mitt ärende sen träffa jag Kim när hon så duktigt jobbade! Det gick väll sådär idag tror jag. Vet ingenting än så vill inte berätta för någon än ifall de skulle gå helt fel.. Nu ska jag bara vila vila och vila lite till tills jag mår bra igen så imorgon kommer min dag vara seg och bara innehålla promenader och förhäxad. Tror inte jag kommer uppdatera men man vet ju aldrig med mig och alla mina tankar.. Som satte igång direkt när jag skrev de, men de samma tankar som de jag berättar om i mina tidigare inlägg. Vad ska jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0