shoes

Vilket väder det är idag, helt underbart! Vakna upp hos Anna efter en myskväll. Vi gick direkt ut i solen och la oss och den tar riktigt bra. Har redan bränt mig, härligt! Kom hem för en liten stund sen och tyvär måste jag sätta igång att plugga innan jag börjar jobba. Vill verkligen inte sitta inne nu men studenten närmar sig och slipper man allt plugg! Kollar runt lite på internet och det kommer in så mycket snygga skor hela tiden, om jag kunde så skulle jag köpa hur mycket skor som helst. Här är några som jag tycker är riktigt snygga nu till sommaren och vill verkligen skicka hem dom! Blir nog att jag gör det med ;)



De från nelly är riktigt snygga, jag älskar maffiga skor som syns!

Kommentarer
Postat av: Idah

Skorna från Nelly är APSNYGGA! Skulle lätt köpa mig ett par sådana! ;) MUMS för skor säger jag bara. ;)



Puss gumms

2011-04-18 @ 23:56:15
URL: http://jagochidah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0