god morgon

sitter och jobbar vilket inte är så roligt, är väldigt trött och kommer somna om direkt när jag slutar. För att fördriva tiden lite tänkte jag bara skriva ett kort inlägg. Väldigt tråkigt inlägg känner jag nu men men så får de va! Har inga planer för dagen förutom jobb, vilket är skönt. Så ska en söndag vara, inga planer utan bara en ta de lugnt dag där man kan ta igen olika saker. Är sugen att gå på bio ikväll eller någon gång under veckan, de har kommit ut en ny film som heter Red riding hood och den verkar riktigt spännande! Vet att Kim oxå är väldigt sugen oxå att se den så de löser sig nog.. Slutar strax så ska lägga mig och sova igen med min mysiga katt elsa som ligger på min arm! Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag va och såg Red Riding hood förra veckan, den va rätt så bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0