god morgon

jag vaknar upp och ser att det är super fint väder, fan va härligt! Jobbar en timme nu sen blir det nog att lägga sig ute i solen och bara ta de lugnt! Igår var jag först på mariberg och sprang runt, köpte bara en ny webcam och en bh till balen. Hitta tyvär inga skor men kom på att jag har nog ett par redan som jag kanske kan ha.. Vi får så helt enkelt, i alla fall sprang runt på mariberg och sedan åkte vi till Kumla för att hämta upp Kerstin (mammas vännina) och kolla i några småbutiker. Kom inte hem förens runt fyra-fem och var helt slut, jobbade mellan halv åtta och halv nio sen somna jag tills jag jobbade på natten! Riktigt skönt. Dags för jobb nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0