11.12

god morgon, ligger fortfarande kvar i sängen och myser med elsa. Tror jag ska åka till ica och köpe en lyx frulle med vitlöksbröd osv! Drog in till örebro igår och träffa elli, anna kim och natta. Skulle träffat agnes med men hon är ju lite seg så hann inte ;) Vi drog till ivy som hade ställt ut uteserveringen och där satt vi i flera timmar. De var super mysigt, vi drack lite vin och bara pratade. Äntligen börjar sommaren komma och det finns så mycket mer saker man kan göra då!

Ikväll ska tjejerna dra ut, igentligen jag med men känner mig inte alls taggad.. Skulle vara skönt att bara va hemma och ta det lugnt men vill ju inte sitta ensam! Får se hur jag gör, ska försöka tjata så de kanske vill gå ut imorgon med :) Ne nu ska jag cykla till ica, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0