The 38th Annual American Music Awards

Har precis gjort klart mitt tal, vilket känns grymt skönt och nu ska jag bara memorera det. Tog en liten paus och titta på AMA, kändiskåt som jag är tyckte det vaaar helt otroligt! Det ända som fattades var lite roliga skådespelare annars var det grymt! De var så många artister som jag tycker om som var med vilket de inte brukar vara annars. Så tanka hem det direkt och kolla!! Igår kväll efter praktiken fick jag världens huvudvärk och mådde illa, samma när jag vakna idag så stannade hemma. Kommer inte ha mycket att blogga om för jag kommer spendera all min tid till plugg nu, men lite kändis skvaller och snygga killar kan ni få mer av ;)

Ska strax gå ner och äta, kycklingfilé med sallad. Här kommer några bilder på av de jag tycker speciellt mycket om från AMA men det var många fler som var bra med.



Katy perry är jätte vacker och låten Firework är grymt bra!




Miley Cyrus var jätte duktig med hennes balad forgiveness and love




Min största idol P!nk rockade hela skiten helt enkelt. Hon är bäst ja.




Christina har en grym röst! Har alltid vart ett fan av henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0