2010-11-28

Liggger här i sängen och är heeelt slut, skulle kunna somna när som helst! Tänkte berätta lite kort om helgen, och vad ska man säga om fredagen? Kan inte annat än skratta åt hela grejen! Synd bara att allt detta skulle vara just på Ellans födelsedag men det tar vi igen ;) Alltså igår (lördag) åt jag så mycket, tror aldrig jag har ätit så mycket innan. Vi började med att äta något pizza liknande till frukost, grymt gott var det. Sen åkte jag och Kim till henne där vi åt julbord och det var så grymt gott med! Vi hade alla bestämt att vi skulle äta på bk tillsammans så vid halv 8 på kvällen drog vi dit och käka, och vi gick även till hemmakväll och köpte godis. Det är grymt svårt att vara duktig när man är med dessa tjejer kan jag säga men imorgon startar jag om igen! Tyvär blev de inte så många bilder i fredags men tänkte visa lite bilder på Justin Bieber, han blir bara snyggare och snyggare! Tänk när han blir runt 20 ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0