baakis

yeeey, ligger här i sängen och tittar på sex and the city. Jag är så förbannat sugen på godis men vi har inga peengar för duktiga jag har slarvat bort bankomat kortet :) FUCK!!!! Går dagen var en riktigt bra dag, träffa Angelica vi drog ner och sola med pojkarna. Sen drog jag hem och då kom kimpan, vi gjorde oss iordning sen drog vi hem till Angelica och ja. Kom hem runt fem inatt och idag har jag förbannat ont i huvudet och ett stooort blåmärke på låret som gör så jäääävla ont. Men kul vare! Kim åkte hem för inte så längesen, jag är jäätte törstig och allt suger just nu helt enkelt :) Någon som vill komma med lite fanta åt mig (A) ;) Ska fortsätta titta på satc nu, byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0