Onsdagmorgon.

Sitter här och väntar på mamma, vi ska in till örebro en sväng.
Sitter och funderar på hur lätt en person bara kan försvinna, hur lätt det är att förlora någon man älskar. Ni läser säkert inte min blogg men vill bara skriva att jag tänker på er..

Man ska ta vara på dom man har och visa sin kärlek, när som helst kan de hända någon nått..
Känner att det är dags att gå vidare nu med allt gammalt, dags att släppa människor som jag hållt kvar. Framför allt måste jag släppa G. Jag måste sluta tro att inget av de här hände och se sanningen om vilken idiot han är.. Vad han har gjort mot oss, mot min mamma?

Dags att åka, vill berätta för mina vänner att jag älskar er!
skriver senare idag.

Kommentarer
Postat av: Idah

Love you, du är så stark! <3

2010-04-02 @ 02:04:08
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0