Lördagkväll

Sitter här i sängen och är grymt trött, ska strax sätta på en film Point Break och somna till den tänkte jag. Min far berätta att den utspelade sig på Hawaii där jag har vart så det ska bli kul att se :) Igår var det en bra kväll tillsammans med Maja, synd nog tog vi inga bilder för det vart lite stressigt. Vakna upp hos Angelica imorse vid 12, hon var inte hemma så gick hem direkt och köpte lite godis. När jag lagt mig i sängen skönt och bekvämt berättar hon att vi skulle in till örebro och titta på Fotboll, Sverige mot Turkiet så då hade jag 20 min att göra mig klar men det gick. Åkte in med Angelica & Marika, titta på fotbollen en sväng sen drog vi till Mc och jag åt mcfeast! Den satt bra fint kan jag säga. Kom hem vid halv 6 och har bara tagit de lugnt ikväll, det har varit skönt faktiskt. Lägger in lite bilder från förra helgen istället, så ni har något att titta på ;) Godnatt!


Kommentarer
Postat av: marika

mcfeast va ju jävligt gött ;D

2010-03-28 @ 14:17:46
Postat av: Pernilla

Snuttan! Jag har no money på mobilen, laddar den imorgon för då får jag pengar. Men hur blir det? :) För imorgon ska jag med systrarna till Marieberg. Trodde vi skulle ses idag? Eller fattade jag fel? :P <3

2010-03-30 @ 16:39:51
URL: http://nillevilla.blogg.se/
Postat av: Mathwiiildis

ja eller hur, mcfeast är godast! ;)

2010-03-30 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0