Måndag!

shoooo nu ligger jag här i min säng, tittat på nyaste avsnittena av The hills! Skrev inte så mycket i helgen, men den var helt ok ;) inga fel! orkar inte raddla upp vad jag gjorde.. Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och glo på lite tv.. Stänga av datorn i tid! Måste rekomendera en grymt bra film! Spread heter den, eller L.a Gigalo. Deen är gryyyym! Shit kom på att det här är fjärde veckan jag kör viktväktarna och de går så jävla bra :) Jag mår bra med de jag äter, jag går ner i vikt, jag suktar inte efter godis hela tiden som det har vart förut när jag kört viktväktarna. Jag har verkligen ställt in mig på att inte äta godis under veckorna och så är det bara :) Det har liksom blivit en livstil. Så det är bra.. sommaren kommer ju inte än så har lite tid på mig ;) tänker köra eeenda dit och under sommaren och föralltid :) Men nu ska jag stänga igen den här saken och lägga mig..
nighty!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0