Evening

Klockan är halv sju, har ätit mat för inte alls länge och innan de har jag sovit efter skolan! Boxning gick skit braa! ska övertala mamm att köpa handskar och sånna där andra så jag kan boxas hemma på henne.. Fatta va nice! Ligger här i sängen och det är fett jobbigt att skriva haha, är helt slut i armarna.. I alla fall låg och titta på en hemsida och hittar bilder på Asthon Kutcher och Demi Moore och dom passar så grymt bra tillsammans.. När jag ser bilderna blir man lite avis ju, och kutcher är det ju inga fel på heller! Han blir bara snyggare & snyggare.. Har inte tyckt det innan men när jag såg waking up in vegas ändra jag mig ;) Men men ska bara ta de lugnt nu ikväll och inte göra någe, försöka plugga lite kanske! Imorgon är det fredag, känns bra! få se vad som hittas på i helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0