Back to school

Jahapp, då var det onsdag! Idag har jag vart på marieberg, köpt nya skor och jeans.. Träffa Hannah en sväng med :) orkar inte skriva så mycket idag, trött som vanligt.. Varje dag den här veckan har jag somnat när jag kommit hem från skolan, även fast jag har slutat vid halv 1. Hoppas de inte fortsätter såhär, palla gå runt och vara trött heeela tiden..
På sista tiden har jag haft problem med min ilska, och de går ut över folk.. förlåt..
Jag är förbannad på allt och så fort någon säger något så blir jag förbannad.. Det är inge roligt, vill inte vara en sån person.. Men hellre arg än ledsen!
Jaja skulle vilja skriva hur mycket som helst men nej.. det är för privata grejer..
Men ni tjejer i klassen får mig att gå i skolan, ni är det enda som får mig att känna glädje till skolan! Tack Agnes, Kim, Elli, Pernilla, Anna! Kärlek till er! <3

It's time to sleep, good night!

TAGGA TILL IMORGON FLICKOR, IDROTT OCH DET ÄR BOXNING!!!!!!!






lägger in lite bilder från i lördags med ;)

'
Så kan de gå om man muckar med ELLI!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gumman, du är så gullig! =) Ni gör mina dagar i skolan ska jag säga. Utan er hade jag inte gått till skolan med glädje varje dag! Love you!!!<3<3

2010-01-21 @ 09:24:56
URL: http://nillevilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0