Whiteout

Ligger i sängen nu efter en långpromenad och ett vaarmt bad, är seg som fan så blir att lägga sig och titta på en film.. Hade igentligen planer att åka in till mina babes, men blir för stressigt.. En annan dag :) Ser fram imot imorgon, ska bli grymt roligt att umgås med tjejorna! Kommer bli en lyckad kväll känner jag på mig!
Har ju haft lite Underworld maraton under några dagar, sett alla tre filmerna och måste bara säga att Kate Beckinsale är så grymt vacker! Se ut som henne skulle inte alls vara fel haha! Ska se en ganska ny film med henne nu som heter Whiteout, har ingen aning om vad det är för film men kan skriva efter och berätta vad jag tyckte om den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0