sjuk :/

Ligger här i sängen och ska glo lite på Top model, gårdagen gick snabbt.. Vakna vid tolv, vid tre ringde Agnes och vi tala i tre och en halv timme!!!! så klockan blev mot halv sju när vi var klara och då somna jag till halv tio ungefär. Men det är bra att jag sover så jag blir frisk :) De går mot bättringsvägen faktiskt så det blir skola kaanske på torsdag men fredag iaf! :)

Jag vill tacka alla för i lördags, dagen kunde inte ha blivit bättre och den kunde inte ha blivit så bra utan er!

Sandra, hannah, agnes, kim, elli, anna, marika, angelica, mimmih och johanna! ni är helt underbara!! :)

Kommer lägga ut bilder när jag har ork, har inte fått alla bilder än men är redan uppe i 500 bilder så lite svårt att välja vilka jag ska visa haha!




Inne på krogen, vi fick en grymt go drink av Ellis snäällaa broder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0