:@

ligger här sjuk och inte fan blir jag bättre, hostan blir bara värre och värre.. jag vaknar på nätterna av att de kliar i halsen så jag hostar tills jag nästan spyr om jag inte dricker något. jag är förkyld och tjock i halsen med som inte heller bli bättre. Det värker i nacken och jag är seg i huvudet. Jag är så trött på de här nu, och skolan? hur fan ska de gå med den?! två veckor har jag vart borta nu!!! jag har vart hos doktorn med som inte kunde hjälpa självklart. vill bara ge upp nu, fast endå inte för jag vill ta studenten med mina bästa vänner! vet inte vad jag ska göra, jag blir aldrig bättre?! varje morgon vaknar jag och mår precis likadant som dagen innan. de står still:S De här vart ett riktigt klaginlägg, men de skiter jag i för jag mår fan inte bra!


Kommentarer
Postat av: Idah

Stackars dig pullan, jag vet hur det känns. Eller jag vet rättare sagt hur det känns att bli sjuk ofta och vara sjuk i en vecka i sträck och när läkarhelvetena inte ens vet vad det är för fel på en. Man kan ju undra vart dom utbildar sig någonstans jävla mongisar.



Saknar dig <3

2010-04-27 @ 00:02:33
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0