Onsdag

Hallo! sitter i skolan just nu, är trött och ofokuserad just nu. Jag vill bara hem och sova och mysa med min älskling och de får jag ju snart ;)

Senaste tiden har de hänt lite. Har kört en metod som heter GI metoden.. Körde den i 4 veckor och nu har jag gett upp. Gick ner lite, men ska nog satsa på viktväktarna efter jag har kommit hem efter tunisien, för där nere måste jag ju äta!!

Usch det är mycket med skolan just nu, vart sjuk i två veckor så missat massa.
Första veckan fick jag självklart urinveksinfektion och sen på helgen träffa jag Keith och han smitta mig självklart så jag blev sjuk :) Jag har börjat komma ifatt nu men det är svårt för vi får nya uppgifter hela tiden!!
Nu tänker jag bara ta det lungt med skolan & allt sen efter tunisien blir det plugga 24/7 ! :)
Men ska kila till bussen nu snart så hinner inte skriva så mycket, kanske hittar någe roligt skvaller ikväll som jag kan lägga ut ;) Håll utkik!



Under denna tid som jag inte bloggat har jag..



Självklart vart med älsklingen!



Träffat mina små syskon!


Paddlat med klassen som var en upplevelse!


Jag hade en mys söndag tillsammans med Agnes & Elli


Vart i skolan lite sådär ibland da! ;)


Tagit skolfotto där jag & Agnes tog en kompisbild med!




Och bara lite bilder för skojs skull.
Måste bara säga att paret längst ner är så söta ;)


Byee! / M

Kommentarer
Postat av: Kim

Har du gett upp?:O vad hände?

4 veckor är allt bra jobbat ju!:)

jag vill också köra viktväkatarna!



Men det har du faktist rätt i man kan ju inte gå miste om den goda afrikanska maten ;)hehehe



pussipussi:D<3

2009-09-23 @ 18:35:33
URL: http://kimaandersson.blogg.se/
Postat av: kim

söt bild på mig förresten.

2009-09-23 @ 18:36:41
URL: http://kimaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0