Eftermiddag

Nu sitter jag här i skolan tillsammans med Anna & Pernilla, vi gör klart psykologin..
Ska hem idag, träffa mamma lite känns bra men klart jag vill sova med älsklingen.. får se om jag kanske åker dit på kvällen.. Men men, blir nog inger mer skriva idag da om jag sover hemma.
Har faktiskt lite ont i halsen nu och det känns inge bra eftersom jag åker snart ju ;O
Ska lösa det på något sätt!
har försökt fixa en kamera eftersom inte min funkar just nu & jag kanske har löst de..
Kanske inte så roligt att åka & inte kunna ta kort, för det vill man ju ha :)
Ska dra mig mot bussen nu, ha en bra dag ;)

Byee / M




Kommentarer
Postat av: agnes

love you gumman! <3

2009-09-24 @ 17:14:42
URL: http://aagnesw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0