vad tycker ni?

Nu är det dags för mig att färga håret känner jag. Jag orkar helt enkelt inte vara blond längre, känner mig som en 14 åring på någe sätt :/ Alla säger att jag inte ska färga de mörkt direkt utan lägga i bruna slingor, men jag tror inte att jag skulle passa i bruna slingor så funderar på att färga det just brunt eller vad tycker ni? Har aldrig vart de så skulle vara kul att prova faktiskt, lägger ut lite bilder på exempel


Titta Gynnings hår, det är inte för mörkt & inte för ljust utan riktigt snyggt tycker jag!




Fin brun nyans.

Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Pidis

Du som fan är blondare än mig nu BORDE INTE bli brun igen, och definitivt inte till vintern. :o

2009-11-01 @ 23:20:33
URL: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0