Grey's & monster

Nu snart ska jag sova.. Det är ju skola så nu blir de inga sena kväller inte.. Men så har de faktiskt inte vart heller, vid 23.00 har jag lagt mig och vaknat vid 6 endå! jätte konstigt i know, men sen kan jag ha somnat vid 9-10 och inte vaknat förens vid 15.00 ;) Så har sett vakna med the voice typ varje morgon den här veckan!

Shit ligger och funderar på så många saker.. Att jag vill verkligen bli brunhårig igen utan tvekan! Jag håller på att sparar ut mina fula ögonbryn för att försöka fixa till dom som jag försökt hundratals gånger men de funkar aldrig men jag testar igen endå.. Det ser för jävligt ut! All min färg från Tunisien har försvunnit :( Eftersom jag vart cp sjuk så har jag inte kunnat såla och behållt färgen nej nej. Så det är jätte kul visst. Måste upp tidigt imorgon och duscha, hinna blåsa håret och sminka mig. Det var längesen jag gjort, fixa till mig lite så ska bli skönt på någe sätt.

Dagen har vart som alla andra, kolla klart på oc! Fett drygt att man inte har säsongen efter för de slutar såklart skit spännande.. Fast jag har ju sett de men endå.. Kollat på Nya oth & ätit tacos sen mot kvällen vart de greys och en monster. Fan va monster är gott! Och det härliga är att mamma vet de så nu har hon börja köpt sånna till mig :) Nu ska jag ringa upp min pojke och säga godnatt till, honom får jag äntligen träffa imorgon men först ska jag träffa Hannah & käka på BK som ska bli jätte roligt! Henne saknar jag grymt mycket!! Men men, börjar bli fyrkantig nu så God natt! :)

Byee / M


bjuder på en gammal & konstig bild.

Kommentarer
Postat av: Pidis

Vad fin du är Tilda! Du ser ut som en skådis!

Snyggo! Puss <3

2009-10-24 @ 17:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0