Go kväll.

Tänkte bara berätta att jag har skaffat internet nu, så kanske blir lite mer aktivare med bloggen!
Och om de är någon i klassen som läser så börjar jag bli frisk med så snart kommer jag tillbaka.
klockan börjar bli mycket och jag är grymt trött. Längtar bara efter att få lägga mig i sängen och sträcka på benen! SKÖNT. Har spenderat dagen framför tvn och kollat på Oc. Så har det väll vart nu ett tag, har inte haft några krafter i kroppen. En dag här i veckan gick jag till affärn och jag vart bara anfådd av att gå, när jag kom hem var mina armar som maskar. Hela veckan har jag haft konstant feber, huvudvärk och  vart yr. Var till läkaren och där kom dom bara fram till att jag hade hög sänka och influensa som då inte medicin går att bota med. Men nu har jag vart sjuk i veckor? Två dagar har jag vart i skolan den här månaden? Vad fan är de egentligen? Ska jag behöva vara konstant sjuk och missa skolan och inte kunna göra något.. Finns det inget läkarna kan göra? Tydligen inte. Det är nästan som att de inte bryr sig, visst jag har vart sjuk i 5 veckor nu men de är inte så farligt. Nu när jag börjar bli bättre och ska tillbaka till skolan efter så lång tid känns det så dumt. Det känns som att folk kommer döma mig och tro att jag har skolkat eller massa annat som inte är sant. Jag brukar va en människa som kan skita i sånt men det känns som att lärarna med kommer döma mig eftersom jag ligger mycket efter nu och inte kunnat vara med på lektionstiden. Det känns som att de kommer se ner på mig, kanske låter löjligt och jag ska väll egentligen inte bry mig men just nu gör jag det. Imorgon när jag vaknar kanske jag släppt de? Men men, jag har inga bilder att lägga ut för de har ju inte hänt nå speciellt i mitt liv. Idag är de tisdag, har bara träffat keith en gång sen i måndags förra veckan. Det är svårt att hinna ses när jag är sjuk och han jobbar. Jag saknar honom hela tiden, usch jag är så trött på att ligga hemma! Vill ha ork, vill ha tillbaka gamla rutiner. Snart börjar praktiken vilket jag tror blir väldigt bra, har talat med tjejen jag praktiserar hos om att jag behöver åka till skolan och plugga en dag i veckan & de gick hon med på så då hinner jag ta igen allt som jag missat villket är positivt.

Jag saknar mina småsyskon.. Jag tänker på dom konstant och de gör ont att jag inte kan träffa dom så ofta. Nej nu ska jag nog gå & lägga mig och sluta klaga på allt. För att försöka vända på de här humöret tänker jag skriva 5 bra saker just nu.

1. Jag fick mat från MC idag ;) (gott vare!)
2. Jag har en mamma som stöttar mig i allt.
3. Vi har äntligen skaffat internet
4. Jag har en underbar pojkvän som ger & inte bara tar.
5. JAG BÖRJAR BLI FRISK! ( och jag hoppas de fortsätter så)

Måste bara säga att det finns vissa människor som jag verkligen saknar och hoppas på att få träffa snart! Självklart brudarna i klassen men även gamla vänner som jag inte träffat på ett tag!

Och Agnes, tack för att du har brytt dig! Jag kan säga att det är ingen annan som gjort de som du så det betyder så grymt mycket!

Nu ska jag gå & lägga mig och jag kom på att det är en spindel på toan :( vi får se hur jag löser de stora problemet. 

Byee / M

Kommentarer
Postat av: agnes

Va skönt att höra att du kommer imorgon, det ska bli så himla kul att se dig igen gumman :) Du är saknad ska du bara veta! + att det varit lite tyst utan dig på lektionerna hihi ;p Och att jag brytt mig är inget att tacka för.. Du är en underbar vän som alltid lyssnar och hjälper mig med saker som är jobbigt så det är klart att jag bryr mig om dig :) Sov tidigt nu så du vaknar med nya krafter imogron & så ses vi då :) älskar dig! <3

2009-10-21 @ 20:39:49
URL: http://aagnesw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0