08.18

Vakna av att min älskling ska upp & jaga så jag kan självklart inte somna om.. Ska lägga mig & glo på första säsongen av Gossip girl ;)
inte skrivit nu på några dagar, i fredags hade vi jul mys i skolan som våran snälla lärare Andreas ordnade. Vi fick julmust och peppakakor :) Drog hem till nora en sväng och packa lite sen åkte jag mot hällefors.. på kvällen kom Kim, malin & någon pulver till keith så det var roligt. Vi gjorde inte så mycket satt och tala mest.
Sen igår hade jag & Keith mys dag, åt lite tacos hyrde en film och åt godis! Men vi somna tidigt så det var faktiskt ganska skönt! :) Här kommer lite bilder från julmyset och andra bilder från skolan.

















Vi tjejor, bara kim som fattas :(


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, nog var det riktigt mysigt! :)

2009-10-26 @ 19:11:22
URL: http://nillevilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0